tisdag 19 februari 2008

Inspiration sökes...

Klurar på uppséendeväckande krukarrangemang. Krukorna är stora ca 1 meter höga och i zink. Kan lägga ut en bild på dem (tre stycken i olika storlekar). Krukorna och blommorna skall säljas på Liseberg, jag kommer att beställa blommorna som arrangemangen består av så att den som vill kan följa instruktion och skapa något liknande hemma. Jag vet att årets perenn blev Lungört men vilka färger är det som gäller i år?

Har varit ute på nätet och googlat efter något spännande men fastnade i en massa härliga bloggar. Jag vill verkligen visa min uppskattning till er alla bloggare som är så duktiga på inredning, pyssla, färg och form men inte minst att uttrycka er med tangentbordets hjälp. Jag är imponerad och skulle behöva en semestervecka för att hinna läsa alla underbara bloggar!

1 kommentar:

MiaMaria sa...

ahejsan!
Visst är det bra med byggare BOB....

Ska bli kul att se vad det kan bli för några blommor/arrangemang som hamnar i krukorna.....zink och vitt är ju så himla snyggt ihop.

HA´det så gott!
Miamaria