torsdag 18 december 2008

Och vinnarna är...



Käraste bloggvänner...ber om ursäkt för att jag inte varit mer effektiv när det gäller vinstdragningen...eller snarare är det så att vi drog vinnarna den 16 december men inte förrän idag har jag slagit in alla presenterna! De är alltså leveransklara...nu fattas bara adressetiketten...

Äldste sonen drog första vinnaren...och på den lotten stod det...Zäta! Zäta ville helst vinna kökshanddukarna och löparen...så de kommer med posten! Grattis!
Clara, drog nästa lott och meddelade att Lottens vita och gröna vunnit frottéhanddukarna med hjärtanen och ljusängeln...Grattis Lotten!
Så blev det då äntligen yngste sonens tur att dra...skojar bara...när jag bankade på dörren och undrade om han ville vara med...tittade han oförstående på mig en lång stund (han är fjorton...en känslig ålder att visa barnslig förtjusning i) men såklart ville även han sedan dra en vinnare...det bleeeev...Annalunda...som får änglaplåtasken med spainnehåll...Grattis Annie....

Nu var det egentligen slut men jag ville också dra en vinnare och det blev Maxell som hittade hit för första gången...just lagom till utlottningen...du vinner två kökshanddukar (köpte två till mig själv...men det är så kul att ge bort...) Grattis! Skulle bli jättetacksam om ni ville skicka mig era adresser så kommer julklapparna...de ligger färdiga här och väntar på att få komma till sina nya hem!
Det här var kul...kommer nog snart en ny utlottning...jag fyller snart år och då kan man ju absolut fira det med en utlottning...eller hur?
Min email är ing-britt@agenturendesignideer.se
Stor kram,
Bella

10 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhh yes my darlig jag var turlotten, läste i början där och det pirrade till i magen när jag läste, på lotten stod det...suck näää lotten hit och lotten dit... och sen lotten vann så små ljuva frottisar, tjoho, jublel och hjulningar höres här!!!!varmkram lotten potten

lottens vita och gröna sa...

hälsa sonen, han har god hand med lotten, fniss! varmkram igen

Annie - Annalunda sa...

Bella Bella Bella!!!!!!!!!

Åååååååhhhhhhhhh såååååååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad jag blir!!!!!!!!!!!!!!!! Underbar vinst! Tror knappt det är sant! ...med spainnehåll??????? Wow!!!

Tacktacktack!!!!!

Kramis Annie

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vad roligt att du har haft en utlottning och trist att jag inte hann anmäla mig! :/
Nästa gång är jag med för dina vinster var ju helt underbara!

Ha en riktigt mysig helg!
Kram Nea

C De-sign sa...

STORT GRATTIS till alla lyckliga vinnare! Här är granen klädd...och lite pyssel blir det nu att fylla dagarna med, men det bästa av allt är att jag har JUL-LOV .....så underbart! Nu blir det tid att läsa lite böcker också! Önskar dig en fin fjärde advent... ni skulle visst få en massa blåst....hua! Kram Kram fr C

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Grattis till vinnarna!
Tack för dina fina ord Bella <3
Jag kommer självklart att fortsätta följa din trevliga blogg, så du blir inte av med mig i första taget. En härlig jul och ett gott nytt år önskar jag dej och de dina, stor kram från Helena

Gårdsromantik sa...

Visst är det kul med utlottningar!

Grattis tillde lyckliga vinnarna!

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis till de lyckliga vinnarna....

Hoppas allt är bra i julstöket....

Önskar dig en härlig Jul!!!!!!!
MiaMaria

lottens vita och gröna sa...

ha en underbar julhelg goa bella, vi ses och hörs snart!

varmkram lotten

maxell sa...

Nu hittade jag igen det här inlägget med den glada nyheten.

Tackar tackar! Det förgyller mitt liv. Tack!